Акція « 16 днів проти насилля», проєкт «Всесвітній день гідності»
Акція « 16 днів проти насилля», проєкт «Всесвітній день гідності»
Усі ми – як дорослі, так і діти – постійно стикаємося з необхідністю і можливістю вибору: якими бути, із ким і як спілкуватися, як вчинити в тій чи іншій ситуації.
Це рішення формує не лише наш світогляд, але й визначає світ довкола нас : спочатку в школі, виші, а пізніше – на роботі, вдома , у родині, країні і в світі. Дуже важливо зробити наше життя без насильства у будь якій його формі.
Тому,учні та вчителі школи взяли участь у цій акції, яка проходила з 25 листопада по 10 грудня. В школі були проведені різноманітні заходи: години спілкування, круглі столи, коло спілкування тощо.
Акція «16 днів проти насилля» збіглася по часі з незалежним , соціальним, політично й релігійно нейтральним міжнародним проєктом - Усесвітній день гідності(Global Dignity Day). Мета якого — спонукати молодь керуватися почуттям власної гідності у своїх повсякденних діях. Часові рамки цього проєкту з 21.11 по 09.12.Наша школа долучилася до нього уже вдруге.
У 2019 році Global Dignity Day проводять одночасно у понад 80-ти країнах світу, планують зібрати мільйон молодих учасників.
На відкритті проєкту учні познайомилися з історією його виникнення та метою, яку переслідували засновники. Подивилися відеозвернення відомих людей світу та України, в яких вони розповіли, що для них означає гідність та свобода.
Пригадали, що на Україні – 21 листопада відзначають на державному рівні як День свободи та гідності.
На годинах спілкуваннях класні керівники продовжили цю тему. Учні 7 та 8 класів взяли участь у марафоні Гідності та написанні Листів гідності собі самому в майбутньому.
У 6 класі Бурнейко А.А. провела коло спілкування, в ході якого присутні намагалися повернутися у важкі 30 –ті роки України, щоб розібратися у причинах та наслідках голодомору.
Цікаво було спостерігати за притихлими учнями 6 класу під час перегляду фільму «Диво» про складну долю хлопчика з особливими потребами, який незважаючи на всі виклики долі ,зумів не втратити цікавість до життя та зберегти людську гідність.(Бурнейко А.А.)
Балик О.В. на годині спілкування для учнів 6 і 8 класів – «Повага до права, виконання обовˈязків - невідˈємні складові гідної поведінки»,зуміла показати учням , що важливо знати не лише свої права. Гідна людина – це та , яка живе так, щоб не порушувати права інших людей. Важливо не лише самому себе вести гідно, а також підтримувати гідні вчинки людей, які оточують нас.
Учнів 9-11 класів запросила для відвертої розмови Нечипорук Л.М., щоб поговорити про проблеми повˈязанні зі СНІДом - «Правда про СНІД». Зосередили увагу на проблемах хворих цією небезпечною хворобою. Дискримінація людей, які живуть з ВІЛ-це порушення прав людини.
Івашкевич З.А. організувала вернісаж малюнків «Я за гідність і свободу у житті».
Психологом школи Грицюк К.С. було проведено корекційне заняття з елементами тренінгу «Не смійся з мене» для учнів 7,9,11 класів.
Для учнів 2-4 класів Бурнейко А.А. провела коло спілкування «Наша гідність».
Дуже важливо, щоб сучасні діти добре засвоїли, що почуття власної гідності повинно бути поряд з бажанням відповідати за свою поведінку. Що гідність кожної окремої людини залежить від гідності інших. Свобода прийняття рішень має йти поруч з повагою до права інших людей.